کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316446 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نیمی از مردم کره جنوبی هک شدند

کارت اعتباری

در یکی از بزرگترین سرقت‌های تاریخ،‌ اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری نیمی از ساکنان کشور کره جنوبی دزدیده و در فاصله زمانی کوتاه به شرکت‌های تبلیغاتی فروخته شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از  فن آوری اطلاعات ایران، این اطلاعات شخصی توسط یک پیمانکار رایانه‌ای که برای دفتر اعتبارات کره کار می‌کرد و وظیفه تولید رتبه‌بندی‌های اعتباری را برعهده داشت، سرقت شد.

گفته می‌شود که در این سرقت بزرگ بیش از ۲۰ میلیون پوشه اطلاعاتی بارگذاری شد که از جمله آنها می‌توان به اطلاعات کارت‌های اعتباری، نام، شماره‌های امنیتی اجتماعی و … اشاره کرد.

بررسی‌های انجام شده نشان داد که این پیمانکار از طریق لینک‌های امنیتی میان دفتر اعتبارات کره و سه بانک اصلی این کشور به جزییات کارت‌های اعتباری دسترسی داشته است.

شایان ذکر است که وسعت این سرقت بزرگ در مرحله نخست اعلام نشد. اما پس از دستگیری این پیمانکار و مدیران چندین شرکت بازاریابی، دولت کره اعلام کرد که با مشکل یاد شده مواجه شده است.

سه بانک بزرگ کره جنوبی که طی این اقدام اطلاعاتشان سرقت شد از مردم عذرخواهی کردند و توضیح دادند که با تلاش شبانه‌روزی در حال باز گرداندن اطلاعات مردم هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19055 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/11/06 تعداد مشاهده: 1500
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر